تولیدی مبلمان منزل در چهاردانگه

مبلمان از جمله مصنوعات چوبی است که صنعت آن در ایران از قدمت زیادی برخوردار می باشد .

بدون شک امروزه صنعت مبلمان یکی از صنایع قدرتمند و بزرگ محسوب می گردد. بر طبق گزارش مرکز آمار ایران حدود 226 واحد تولید صنعتی مبلمان با اشتغال حدود 10 هزار نفر در کشور وجود دارد .

تاریخ مبلمان به 5000 سال گذشته بر می گردد و طراحان مبلمان دائماً به دنبال طرح های جدید و الهام بخش از گذشته هستند .تولیدی مبل در چهاردانگه بیشتر از سایر نقاط ایران تولیدی مبل وجود دارد.

در طی دو دهه اخیر صنعت مبلمان منزل روند رو به رشدی داشته است که توانسته صنایع پوشاک و کفش را پشت سر گذاشته و در مقام اول صنایع سبک دنیا قرار گیرد. از صنعت مبلمان منزل به عنوان یک صنعت زودبازده، رشد یابنده، پرشتاب و با ارزش افزوده بالا و اشتغال زا یاد می شود. بدین ترتیب صنعت مبلمان اکنون از سهم قابل توجهی در تجارت جهانی برخوردار است . با توجه به این موضوع که افراد زمان قابل توجهی را در محیط های کاری و در منزل صرف استفاده از صندلی و مبلمان های مختلف می نمایند، لذا طراحی صحیح این لوازم بر اساس ارگونومی، توجه به نوع مواد مصرفی در ساخت اسکلت و رویه کوبی و پرداخت انواع مبلمان حائز اهمیت هست.

امروزه مبلمان خانگی (مبلمان استیل، مبل کلاسیک،مبل سلطنتی،مبل ال و مبل راحتی) یکی از بخش های مهم صنعت چوب و فراورده های چوبی هست که در مقیاس انبوه تولید شده و به بازار عرضه می گردند.
شهرک صنهتی چهار دانگه به عنوان یکی از قطب های اصلی تولید مبل میباشد قطعا برای داشتن تولیدی مبلمان در چهار دانگه باید با کیفیت ترین مبلمان منزل را با به صرفه ترین قیمت تولید و عرضه کنید. تولیدی مبل پارس فیلون با سالها تجربه در امر تولید مبل در چهاردانگه یکی از برترین های تولیدی مبلمان در چهاردانگه میباشد.